.

...
Σχόλια-επικοινωνία:gunaikablogspot@gmail.com



...

Τετάρτη 9 Ιουνίου 2010

ΤΟ ΜΟΝΟΖΥΓΟ ΚΑΙ ΓΩ by Katia

Αποφάσισα ένα Σαββατόβραδο να παριστάνω την τσίτα μόνο που μου έλειπε ο Tarzan. Έτσι για να δω πώς είναι να πονάς στον αυχένα!
Καβάλησα το μονόζυγο σαν αμαζόνα τρομάρα μου και επιχείρησα να κάνω κούνια μπέλα ολόκληρη γαϊδάρα.
Το αποτέλεσμα ήταν να φύγει το μονόζυγο από την κάσα της πόρτας και να με προσγειώσει ανώμαλα στο έδαφος με το κεφάλι.

Το κεφάλι δεν έσπασε, καλό σημάδι αυτό σημαίνει πως είμαι ξεροκέφαλη.
Ζω και αναπνέω ακόμη και μπορώ και μιλάω.
Έλα όμως που αυτό μου στοίχισε μερικά σπασμένα κοκαλάκια στον αυχένα παρακαλώ!
Και τώρα βρέθηκα με ένα κολάρο, μερικά κατάγματα και τα νεύρα τσίτα τα γκάζια! Δεν μπορώ χιλιοστό να κουνήσω το ξερό μου το κεφάλι και κινούμαι σαν την βασίλισσα Ελισάβετ σε περίοδο χαλαρότητας. Ο νέος μου γκόμενος λέγεται Μr Κολάρος και είναι κολλημένος επάνω μου σαν το τσιμπούρι ο άτιμος! Ακόμα και στον ύπνο μαζί του πρέπει να κοιμάμαι.
Ούτε στον εχθρό μου κορίτσια αυτό το πράγμα. Χαρείτε τον όμορφο λαιμουδάκο σας και κάντε τις τσαχπινιές σας ελεύθερα!
Katia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...