.

...
Σχόλια-επικοινωνία:gunaikablogspot@gmail.com



...

Κυριακή 6 Ιουνίου 2010

ΟΤΑΝ Ο ΕΡΩΤΑΣ ΜΟΥ ΕΡΧΕΤΑΙ ΑΝΤΙΜΕΤΩΠΟΣ ΜΕ ΜΙΑ ΣΑΓΙΟΝΑΡΑ by Katia






Στέκεται εκεί και με κοιτάζει αμείλικτη. Είναι μαύρη, δερμάτινη και έχει μια διχάλα στην μέση που μου κάθεται στο λαιμό. Μόλις συνάντησα στο αγαπημένο μας στέκι, τον έρωτα της ζωής μου. Ένας κούκλος, ένα όνειρο θερινής νυχτός...
Θέλοντας και μη το μάτι μου πέφτει σ΄αυτή την μαύρη σαγιονάρα.


Έχω την εντύπωση πως λακίζουν τα μάτια μου. Αλλά όχι αγάπη μου...είναι εκεί και με κοιτάζουν απειλητικά! Γιατί αγόρι μου; Πες μου γιατί μου το΄κανες αυτό, πες μου! Ότι σιχαίνομαι περισσότερο σε έναν άντρα το βρήκα σ΄αυτόν που ερωτεύτηκα!
Κάνω τουμπεκί και τον φιλάω. Ρίχνω και καμιά κατινίστικη σπόντα και ο μπρουτάλ ο άντρας φορτώνει και με αποστομώνει λέγοντας μου πως ''αυτός είναι και άμα μου αρέσει''. Το βουλώνω η γυναίκα και σκέφτομαι πως εκείνος ποτέ δεν με έχει κρίνει για κάτι και ένα είναι το σίγουρο:πως σαφέστατα δεν είμαι τέλεια! Απλά μ΄αγαπάει όπως είμαι και δεν προσπαθεί να με διορθώσει. Με θέλει αυθεντική και αληθινή.
Στραβοκαταπίνω και την ξανακοιτάω μήπως και την συμπαθήσω. Αλλά τζίφος η προσπάθεια...όσο και αν το θέλω δεν τα καταφέρνω!
Την ξανακοιτάζω...αλλά τίποτα. 
Στο τέλος αποφασίζω να μην ξανακάνω το ίδιο λάθος και έτσι απλά καταλήγω στο να την αγνοώ.
Παρόλα αυτά στέκει εκεί περήφανη νικήτρια! Γιατί το ξέρει η άτιμη πως με νίκησε! Η γυναικεία μου τσαχπινιά και τα τσαλιμάκια μου δεν έπιασαν τόπο στο σκληρό και αμετάβλητο αγόρι. 
Αυτό που συμπεραίνω είναι πως τελικά ότι το κοροϊδεύεις το λούζεσαι, γι΄αυτό προσέξτε τι κοροϊδεύετε! Μπορεί στο τέλος να το λουστείτε!
Katia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...