.

...
Σχόλια-επικοινωνία:gunaikablogspot@gmail.com



...

Πέμπτη 15 Σεπτεμβρίου 2011

ANTIMETΩΠΗ ΜΕ ΤΗΝ ΚΑΤΟΧΗ ΤΗΣ ΨΥΧΗΣ ΜΟΥ από την Katia

Αρνούμαι...
Αρνούμαι να σκοτώσω τα όνειρα μου στον βωμό της εξουσίας.
Αρνούμαι να γίνω πρόβατο που οδηγείται ναρκωμένο σε σφαγή.
Έχω όνειρα...
΄Εχω όνειρα να κάνω οικογένεια...
Έχω όνειρα να δημιουργήσω...
Θέλω απλά να με αφήσουν να ζήσω...
μακρυά από την μαυρίλα της ψυχής τους...
μακρυά από παγκόσμια οικονομικά συμφέροντα...
μακρυά από ψεύτικους πολιτικούς που μας οδηγούν στην καταστροφή...

Θέλω να ζήσω...
σε ένα ζεστό σπιτικό που ξεχειλίζει από παιδικές χαρούμενες φωνές...
σε ένα ερωτικό νανούρισμα του ανθρώπου που αγαπώ...
σε μια χώρα μη διεφθαρμένη,ειρηνική και δίκαιη...
Κλείνω τα αυτιά μου και τα μάτια μου σε όλα εκείνα που θέλουν να πιστεύω.
Κοιτάζω κατάματα την σκληρή αλήθεια και προσπαθώ να βρω κάποιο ίχνος αισιοδοξίας μέσα σε αυτό το χάος.
Και θέλω απλά να σας ρωτήσω:
Μπορείτε να με αφήσετε να ζήσω; Είμαι μόλις 31 χρονών...
Katia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...