.

...
Σχόλια-επικοινωνία:gunaikablogspot@gmail.com



...

Πέμπτη 4 Αυγούστου 2011

Σκέψεις μιας αναγνώστριας για τον εύρεση του ''ιδανικού άντρα''...Στείλε μας και συ την άποψη σου για το αυτό το θέμα ή όποιο άλλο θέλεις!


<<… δροσερά τα φώτα της πόλης την εποχή αυτή σκέφτηκα και ένιωσα πως κάτι σημαντικό έχει να μου πει. Γύρισα το βλέμμα μου πάνω της περιμένοντας, μα όσο περίμενα να συντάξει το ερώτημα μέσα της, παρατήρησα την βιασύνη των φώτων μέσα στο σκοτάδι. Πατούσε ασυνήθιστα το γκάζι, σε μια ασυνήθιστη οδό! Τελικά με ρώτησε “Ζέτα… είμαι απλώς άτυχη ή κάνω λάθος επιλογές;”. “Φταίει η επιλογή σου να είσαι άτυχη… το θέμα είναι ότι διαλέγεις την εύκολη και γρήγορη λύση πάντα, διαλέγεις να πάρεις μια τσάντα ‘Αχιλλέα’ μόνο επειδή την βρήκες άμεσα διαθέσιμη, δεν έχεις την υπομονή να μπεις στην λίστα του Dior. Θέλεις τσάντα και την θέλεις τώρα! Σκέψου όμως ποια από τις δύο θα σου κρατήσει περισσότερο; Μη κοιτάς εμένα, εμένα άσε με… είμαι η εξαίρεση εγώ. Εγώ δεν ήξερα πως υπάρχουν Dior. Εγώ βρισκόμουν να ψάχνω σε πάγκο της λαϊκής πεπεισμένη πως δεν υπάρχει ούτε εκεί κάτι για ‘μένα κι ενώ έφευγα αποφασισμένη πως θα περάσουν χρόνια για να ξαναπάρω τσάντα… έπεσε στα χέρια μου από τον ουρανό μια Gucci περιορισμένου αριθμού.
Ήμουν κάτι παραπάνω από τυχερή. Πέρασαν χρόνια από ‘κείνη τη μέρα και η αξία της τσάντας συνεχώς ανεβαίνει, γίνετε όλο και πιο συλλεκτική… αναρωτιέμαι καμιά φορά τι έκανα για ν’ αξίζω αυτό το δώρο και φτάνω στο συμπέρασμα πως την είχα προπληρώσει χωρίς να το ξέρω. Πλήρωνα όλα εκείνα τα βράδια που ήμουν δίχως τσάντα, όλα εκείνα τα χρόνια που ζήλευα τις τσάντες των άλλων. Ως κάτοχος μιας τέτοιας τσάντας ξέρω πως κάθε γυναίκα πρέπει να διεκδικεί την επώνυμη τσάντα της, μέχρις ότου καταργηθούν οι φθηνές απομιμήσεις, ακόμα κι αν αυτό δε με συμφέρει!! Αυτή τη στιγμή πληρώνεις… και η προκαταβολή που δίνεις είναι ένα διόλου ευκαταφρόνητο ποσό! Φαντάσου μόνο τι τσάντα θα παραλάβεις όταν έρθει η σειρά σου… απλά έχε υπομονή και περίμενε ήσυχα στη σειρά σου! Μέχρι τότε δεν είναι ανάγκη να συμβιβάζεσαι με κατώτερης ποιότητας τσάντες, κανείς δε θα σε παρεξηγήσει αν σε δει χωρίς τσάντα! Προετοίμασε τα χέρια σου για την μοναδική σου, την πολύτιμή σου… πρέπει να έχεις ξεκούραστα χέρια για να την κρατήσεις, αν θέλεις να την κρατήσεις για μια ζωή! Τώρα, όπου "τσάντα" βάλε την λέξη "άντρας"! Δε μίλησε, με φίλησε και βγήκα από τ' αμάξι>>.


Ζέτα

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...