.

...
Σχόλια-επικοινωνία:gunaikablogspot@gmail.com



...

Πέμπτη 1 Δεκεμβρίου 2011

Όταν η ευτυχία μας προσπερνά και μεις δεν την βλέπουμε...από την Katia

Επτά χρόνια φαγούρας ήταν ότι έπρεπε να ''ξεπληρώσω'' για να γιατρευτεί το κάρμα μου!
Επτά χρόνια αποτυχημένων σχέσεων  και ανούσιων καταστάσεων. 
Και το χειρότερο απ΄όλα ήταν ότι δεν τα είχα βρει με τον εαυτό μου...και πιστέψτε με ,αν δεν τα βρείτε με τον εαυτό σας όλα μοιάζουν δύσκολα...
Το πρώτο χρονικό διάστημα που ήμουν πραγματικά ευτυχισμένη ήταν όταν απελευθερώθηκα από την πρώτη άσχημη σχέση  και άρχιζα να γεύομαι την ζωή.Και αυτό με το φιλαράκι μου! Πήγαμε πρώτη φορά διακοπές μόνες μας και πραγματικά ο χρόνος έμοιαζε να είχε σταματήσει για χάρη μας!Μείναμε μία βδομάδα σε αυτό το μαγικό νησί,αλλά ζήσαμε τόσο ανέμελα και τόσο όμορφα που νιώθαμε πως μέναμε για μήνες!Η συνέχεια στην Αθήνα ήταν γεμάτες φλερτ, καλοκαιρινά μαγαζιά και άφθονη ξενοιασιά!
Η δεύτερη φορά που ένιωσα πολύ ευτυχισμένη ,ήταν όπως προανέφερα επτά ολόκληρα χρόνια μετά!Είχα ξεχάσει πως είναι να είμαι στα καλύτερα μου!Και το χειρότερο απ΄ολα;Όταν ήμουν ευτυχισμένη,δεν μπορούσα να το δω,δεν μπορούσα να το συνειδητοποιήσω...
Όταν λοιπόν η ευτυχία μου χτύπησε την πόρτα αποφάσισα να την ζήσω στο έπακρο γιατί δεν ήξερα πότε θα την ξαναζήσω! Έμεινα μόνη μου και αυτό με πλημμύρισε με αυτοπεποίθηση και δύναμη!Κατάφερα να τα βρω με τον εαυτό μου και να σταθώ στα πόδια μου!Βρήκα όλα όσα με κρατούσαν πίσω τα τελευταία χρόνια και τα ξόρκισα!
Ύστερα ήρθε ο έρωτας...ένας έρωτας που πάντα περίμενα...που μπορεί να μην έμοιαζε με άρλεκιν...μπορεί να είχε τις δυσκολίες του και τα σκαμπανεβάσματα του,αλλά ήταν πραγματικός έρωτας που με συνεπήρε γλύκα στο απρόσμενο πέρασμα του.
Και να μαι λοιπόν εδώ ξανά σε μία από τις καλύτερες φάσεις της ζωής μου,ικανή να αναγνωρίσω την ευτυχία που μου κλείνει το μάτι! 
Και να μαι εδώ περιτριγυρισμένη από αγάπη και όμορφες στιγμές να ρουφάω κάθε μέρα,κάθε ώρα ,κάθε λεπτό...
Και να μαι εδώ ήρεμη, χωρίς να ψάχνω να βρω την ευτυχία στα ράφια των βιβλιοπωλείων ...αλλά μέσα μου...
Αυτή τη φορά υποσχέθηκα στον εαυτό μου να την αναγνωρίζω...όταν την ζω και όχι όταν τη θυμάμαι σαν ανάμνηση...
katia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...