.

...
Σχόλια-επικοινωνία:gunaikablogspot@gmail.com



...

Κυριακή 8 Μαΐου 2011

Αφιερωμένο στην μανούλα μου...

Είσαι πάντα εδώ...όπου κι αν είμαι ότι κι αν κάνω.Όσο κι αν φταίω,όσο κι αν πονάω...
Είσαι πάντα εδώ...μία γλυκιά σκιά που με ακολουθεί σε κάθε μου βήμα.Μία αγκαλιά σε κάθε μου ανησυχία...
Δεν ξέρω αν υπάρχουν λέξεις για να περιγράψω εσένα...
Μαμά...Μία λέξη μοναδική και παντοτινή...Δυο φτερούγες ζεστές και διακριτικές, που τις αισθάνομαι πάντα γύρω μου να με προστατεύουν μοναδικά...
Ένας άγγελος που κουβαλάω μέσα μου σε κάθε μου ανάσα...
Ακόμα και αυτή τη στιγμή που σου γράφω δακρύζω...Κάθε λεπτό που με γερνάει,σε νιώθω όλο και περισσότερο.Συγχώρεσε με αν σε πίκρανα κάποτε.Να ξέρεις ότι αδυνατώ να φανταστώ την ζωή μου χωρίς εσένα.
Εύχομαι να ξέρεις πως θα είμαι πάντα δίπλα σου.Άλλωστε...είμαι ένα κομμάτι από σένα...
Σ΄αγαπώ περισσότερο και από τον ίδιο μου τον εαυτό...
Κ.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...