.

...
Σχόλια-επικοινωνία:gunaikablogspot@gmail.com



...

Δευτέρα, 2 Ιουλίου 2012

Tέλειο Σώμα ακόμα και μετά από εγκυμοσύνη



Το 95% των γυναικών περίπου στον πλανήτη θεωρούν ότι είναι σχεδόν αδύνατο να αποκτήσουν την φιγούρα τους μετά από μια εγκυμοσύνη και ότι με τα χρόνια είναι νομοτέλεια η απόκτηση κιλών. Έτσι μας είπαν κάποτε κάποιοι, είδαμε ως κοπέλες και παρόμοιες περιπτώσεις και το χάψαμε το παραμύθι!!!
Η αλήθεια είναι όμως τόσο διαφορετική. Ενώ σίγουρα δεν υπάρχει κάποιο μαγικό ραβδάκι και χρειάζεται δουλειά και προσπάθεια, με μερικές αλλαγές στην καθημερινότητα σας μπορείτε να αποκτήσετε τέλειο σώμα τώρα ανεξάρτητα από την ηλικία σας, αν έχετε κάνει παιδιά και το τωρινό σας βάρος. Παρακάτω σας δίνω μια λίστα με εξαιρετικά αποτελεσματικές τεχνικές που αν ακολουθήσετε, ιδιαίτερα συνδυαστικά όλες μαζί, θα αρχίσετε να βλέπετε τα αποτελέσματα σε μόλις δύο εβδομάδες.

1. Η Διατροφή σας.
Πέντε με έξι μικρά γεύματα την ημέρα.


Το Nο# 1 κόλπο όλων των bodybuilder. Το μεγαλύτερο λάθος που κάνουν οι περισσότεροι άνθρωποι είναι να τρώνε δύο μόνο και μεγάλα γεύματα την ημέρα, μεσημεριανό και βραδινό. Αντ' αυτού μοιράστε τις ημερήσιες θερμίδες σας σε 5 με 6 υγιεινά γεύματα την ημέρα. Δεν θα πιστεύετε στα μάτια σας με τα αποτελέσματα που θα αποφέρει αυτή και μόνο η τακτική. Το κάθε γεύμα πρέπει να απέχει τρεις το πολύ τέσσερις ώρες από το προηγούμενο. Φάτε δύο κύρια γεύματα, μεσημεριανό-βραδινό και τα υπόλοιπα, ενδιάμεσα σνακ κάπως μικρότερα.

Τι πρέπει να περιέχουν τα κύρια γεύματα:
  1. άπαχη πηγή πρωτεΐνης μεγέθους όσο η γροθιά σας (κοτόπουλο ή γαλοπούλα ή γιαούρτι ελαφρύ 2% ή τόνο σε νερό ή ψάρι στον ατμό κτλ)  και
  2. μια γροθιά υδατάνθρακες (ρύζι, μακαρόνια, πατάτες ή ένα μπολ σαλάτα της αρεσκείας σας και 
  3. ελάχιστη ποσότητα καλών λιπαρών πχ μια κουταλιά ελαιόλαδο. 
Τα τρία από τα γεύματα θα είναι το πρωινό το μεσημεριανό και το βραδινό τα άλλα δύο με τρία θα είναι σε μορφή σνακ πχ ψωμί ολικής με γαλοπούλα, τυρί και ντομάτα ή γιαούρτι/γάλα με φρούτα.

Το πρωινό είναι ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟ! πχ. γιαούρτι με λίγο μέλι και καρύδια ή ένα πρωτεϊνούχο Shake ή ένα σάντουιτς με ψωμί ολικής και άπαχη γαλοπούλα και τυρί (βλέπε πιο πάνω) ή αν έχετε χρόνο φτιάξτε μιαπρωτεϊνούχα ομελέτα και βέβαια αν θέλετε το καφεδάκι σας. Αυτή η τεχνική ανεβάζει τον μεταβολισμό και το σώμα σας καίει το λίπος σαν τρελό.

Βασικά το κάθε γεύμα σας θα πρέπει να περιέχει λίγες θερμίδες (250-350Κcal) ώστε να μην προλαβαίνουν να αποθηκευτούν στο σώμα σας με την μορφή λίπους. Επίσης με τα πολλά και υγιεινά γεύματα εκτός του ότι αυξάνεται τις καύσεις σας σταθεροποιείται το επίπεδο ζαχάρου στο αίμα  σας και  έτσι ενώ χάνετε λίπος ΔΕΝ ΠΕΙΝΑΤΕ ποτέ και  και ούτε  θα έπρεπε άλλωστε. Αντίθετα όταν μένετε νηστικές για ώρες ο μεταβολισμός σας χαμηλώνει επικίνδυνα, καίτε τον μυικό σας ιστό, ταλαιπωρείτε τα ζωτικά σας όργανα, έχετε πολύ χαμηλή ενέργεια και ταυτόχρονα αποθηκεύετε λίπος!!!!! Βάλτε το  λοιπόν καλά στο μυαλό σας στο μήκος του χρόνου ΟΙ ΔΙΑΙΤΕΣ ΣΑΣ ΠΑΧΑΙΝΟΥΝ τελεία και παύλα. Για σφιχτό σώμα με δυνατούς μυς και ελάχιστο λίπος πρέπει να τρώτε συχνά, υγιεινά και μικρά γεύματα.

Ελαχιστοποιήστε τα "λευκά δηλητήρια"
Προϊόντα που περιέχουν ζάχαρη, λευκό αλεύρι, ζωικό λίπος και πολύ αλάτι πρέπει να βγουν από το διαιτολόγιο σας όσο το δυνατό περισσότερο. Αν μπορούσατε να δείτε σαν ταινία τι γίνεται στο σώμα σας κάθε φορά που τρώτε τέτοιες ουσίες είμαι σίγουρη ότι θα τις κόβατε μαχαίρι. Η ζάχαρη και τα προϊόντα με απλό αλεύρι είναι οι κύριοι υπεύθυνοι για τα παραπανίσια κιλά, τα "γεροντόπαχα" και την εμφάνιση διαβήτη στους ενήλικες, τα λίπη και και το αλάτι ευθύνονται επίσης για την παχυσαρκία, την υπέρταση και άλλα προβλήματα υγείας.

Όχι φαγητό αργά το βράδυ. 
Μην τρώτε ποτέ τρεις ώρες πριν κοιμηθείτε και προ πάντως υδατάνθρακες(ψωμιά, μακαρόνια...) με λιπαρά κρέατα (παιδάκια, σουβλάκια, μπιφτεκάκια λουκανικάκια......) και όλα τα συναφή. Θα το αποθηκεύσετε λίπος. Παρεπιμπτόντως όλα τα λιπαρά κρέατα θα πρέπει να βγουν παντελώς από το διαιτολόγιό σας αν θέλετε καλλίγραμμο σώμα

2. Γυμναστείτε.
Η γυμναστική είναι ιδιαίτερα σημαντική για να αυξήσετε τον μεταβολισμό σας, ιδιαίτερα όταν ακολουθείτε ένα πρόγραμμα ημερήσιας μειωμένης θερμιδικής πρόσληψης, να χάσετε το λίπος ενώ ταυτόχρονα να δυναμώνετε το μυικό σας σύστημα.
  1. 25-45 λεπτά γρήγορο βάδισμα ή τρέξιμο. Για να χάσετε ακόμα γρηγορότερα λίπος κάντε κάποιακαρδιοαναπνευστική άσκηση που σας αρέσει δύο με τρεις φορές την εβδομάδα. Θα ανεβάσετε τον μεταβολισμό σας και θα κάψετε το υπάρχον λίπος σε χρόνο ρεκόρ.
  2. Κάντε ασκήσεις με βάρη. Όχι δεν θα φουσκώσετε σαν άντρες.... Θα γυμνάσετε και θα ενεργοποιήσετε τους μυς που με τα χρόνια ατροφούν και συρρικνώνονται ιδίως σε μας τις γυναίκες. Είναι ο πιο αποτελεσματικός τρόπος να σμιλέψετε το σώμα σας και να βελτιώσετε τις αναλογίες σας.
Αν δεν σας αρέσει η γυμναστική τουλάχιστον ακολουθείστε τις τρεις πρώτες τεχνικές που έχουν σχέση με τις διατροφικές σας συνήθειες. Προσωπικά θεωρώ την άσκηση πηγή ενέργειας και ευεξίας. Είναι θέμα απόφασης αρχικά να την ενσωματώσετε στην καθημερινότητά σας και με τον καιρό θα ανακαλύψετε ότι θα σας γίνει απαραίτητη συνήθεια!

3. Αντιμετωπίστε την Χαλάρωση στην κοιλιά.
Η χαλάρωση της κοιλιάς μετά την εγκυμοσύνη οφείλεται σε τρεις διαφορετικούς παράγοντες: το αποθηκευμένο λίπος, την επιδερμική χαλάρωση και την διάταση των κοιλιακών μυών.
  1. Χάσετε το Λίπος. Τις περισσότερες φορές η χαλαρή κοιλιά μετά από εγκυμοσύνη οφείλεται σε μεγάλο ποσοστό στο αποθηκευμένο κοιλιακό λίπος στην περιοχή της κοιλιάς. Ακολουθώντας τις παραπάνω συμβουλές για μείωση του λίπους  θα δείτε τρομερή βελτίωση.
  2. Επιδερμική Σύσφιξη. Η χαλάρωση όμως στην περιοχή της κοιλιάς  οφείλεται και στην τάση του δέρματος που υπέστη κατά την διάρκεια της εγκυμοσύνης. Ανάλογα με το πόσο ελαστικό ήταν το δέρμα σας θα έχετε περισσότερη η λιγότερη επιδερμική χαλάρωση. Δοκιμάστε την εξής συνταγή, χρησιμοποιήστε μια κρέμα με οργανικό πυρίτιο και μια κρέμα με βιταμίνη α (θα τα βρείτε στα περισσότερα φαρμακεία) αναμίξετε μικρή ποσότητα από την κάθε μια και απλώστε την στις περιοχές που έχετε χαλάρωση. Αυτός ο συνδυασμός βελτιώνει σημαντικά τον τόνο της επιδερμίδας σας. Χρειάζεται βεβαίως συστηματική και μακροχρόνια χρήση. 
  3. Αν η επιδερμική χαλάρωση είναι έντονη μπορείτε να δοκιμάσετε και την θεραπεία με Thermage (ραδιοσυχνότητες) που προσφέρουν κάποιοι πλαστικοί ιατροί και δερματολόγοι. Θεωρείται από τις πιο αποτελεσματικές μη επεμβατικές θεραπείες για επιδερμική σύσφιξη. Εάν δεν έχετε πρόσβαση σε πλαστικό ιατρό μπορείτε να αγοράσετε και μια μίνι συσκευή ραδιοσυχνοτήτων για ατομική χρήση που μπορείτε να βρείτε στο Ebay. Παρ όλο που είναι προσωπικής χρήσης είναι πολύ αποτελεσματικές και δίνουν εξαιρετικά αποτελέσματα.
  4. Σφίξτε τους μυς. Οι κοιλιακοί μυς έχουν επίσης ταλαιπωρηθεί στην εγκυμοσύνη γι 'αυτό μετά από ένα μήνα μετά τον τοκετό θα πρέπει να κάνετε κοιλιακούς για να τονώσετε το μυικό σας σύστημα στην κοιλιακή περιοχή.
         
Μπορείτε να βρείτε εδώ αρκετά βίντεο με ασκήσεις κοιλιακών. Ένα άλλο έξυπνο και εύκολο κόλπο για να μαζέψει η κοιλιά σας είναι να την ρουφάτε κατά την διάρκεια της ημέρας όσες φορές θυμόσαστε σαν να θέλετε να την κολλήσετε στην σπονδυλική στήλη και να την κρατάτε σε αυτήν την θέση όσο πιο συχνά μπορείτε. Έτσι θα τονώσετε τον εσωτερικό "κορσέ" της κοιλιάς σας και με τον καιρό θα δείτε με έκπληξη την κοιλιά σας να επανατοποθετείτε στην θέση προ εγκυμοσύνης. 

4. Θεραπεία για τις Ραγάδες
Τέλος και ίσως το πιο δύσκολο πρόβλημα στην αντιμετώπισή του πρόβλημα που αντιμετωπίζουν οι περισσότερες γυναίκες μετά από μια εγκυμοσύνη είναι οι εμφάνιση των ραγάδων. Εάν σας απασχολούν και εσάς διαβάστε το αποκλειστικό άρθρο για μια νέα φυσική ομοιοπαθητική θεραπεία με εσωτερική και εξωτερική αγωγή που έχει εξαιρετικά ποσοστά επιτυχίας.

Να θυμάστε όμως  ότι πρέπει να ακολουθήσετε το διατροφικό κομμάτι όσο γίνεται πιο πιστά για να έχετε το επιθυμητό αποτέλεσμα.

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...