.

...
Σχόλια-επικοινωνία:gunaikablogspot@gmail.com



...

Πέμπτη, 5 Ιουλίου 2012

Πότε θα χωρέσω στο αγαπημένο μου τζίν; Γράφει ο Babyonline


Τώρα που η εγκυμοσύνη τελείωσε εσείς κοιτάζετε τον εαυτό σας στο καθρέφτη, και αναρωτιέστε, μα γιατί δείχνω ακόμη έγκυος? Πως θα μαζέψει η κοιλιά μου? Πως θα χάσω τα κιλά της εγκυμοσύνης? Πότε θα χωρέσω στο αγαπημένο μου τζίν?

Μη πανικοβάλεστε! Για εννέα ολόκληρους μήνες είχατε ένα μωρό που μεγάλωνε μέσα στο σώμα σας.  Ο οργανισμός σας μετά το τοκετό αρχίζει να δουλεύει για να συρρικνωθεί η κοιλιά σας. Χρειάζονται περίπου τέσσερις εβδομάδες για τη μήτρα σας να επανέλθει στο κανονικό μέγεθος της, ενώ πολλές απο σας θα χάσετε 8-15 κιλά μέσα στο πρώτο μήνα. Αυτά τα κιλά αφορούν περισσότερο υγρά που είχατε κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης. Επίσης η λεκάνη σας που είχε ‘ανοίξει’, (διάσταση της ηβικής σύμφυση, το αριστερό ηβικό οστό αποχωρίστηκε το δεξί για να χωρέσει το μωρό σας), σιγά σιγά θα επανέλθει στη πρότερη κατάσταση.
Μη βιάζεστε! Το σώμα σας χρειάζεται χρόνο για να επανέλθει. Άλλωστε σκεφτείτε ότι το σώμα σας χρειάστηκε 9 μήνες για να ‘ανοίξει’ και να φιλοξενήσει μια ολόκληρη ύπαρξη, άρα χρειάζεται τουλάχιστον άλλο τόσο χρόνο για ‘μαζέψει’.

Κούραση, εξάντληση, έλλειψη ύπνου, κακή διατροφή! Σας θυμίζει κάτι?

Η σωστή διατροφή και η άσκηση είναι πολύ σημαντική σε αυτή την απαιτητική περίοδο της ζωής σας. Όμως η ευθύνη του μωρού φέρνει μεγάλες αλλαγές στη καθημερινότητα σας, με αποτέλεσμα να ‘παγιδεύεστε’ μέσα σε ένα φαύλο κύκλο όπου πρωταγωνιστούν:
Α. Η καθημερινή κούραση και εξάντληση. Η περιποιήση και η προσοχή στο νεόγέννητο σας απορροφά όλη την ενεργεια σας. Ιδιαίτερα αν θηλάζετε η ενέργεια σας μειώνεται ακόμη περισσότερο.
Β. Η κακή διατροφή. Το πιθανότερο είναι οτι τρώτε γλυκά και άλλες λιχουδιές σε καθημερινή βάση, τρώτε σε ακανόνιστες ώρες, χωρίς να δίνετε ιδιαίτερη σημασία στις θερμίδες που καταναλώνετε.
Γ. Οι ακαθόριστες ώρες ύπνου. Το μωρό σας το πιθανότερο είναι οτι δεν έχει μπεί ακόμη σε κάποια καθημερινή ρουτίνα ύπνου και διατροφής. Αυτό σημαίνει οτι τη νύχτα ξυπνάτε για να ταΐσετε ή να παρηγορήσετε το μωράκι σας που ξύπνησε και κλαίει.
Δ. Οι διακυμάνσεις της συναισθηματικής σας διάθεσης. Οι ορμόνες που σας είχαν κυριεύσει κατά τη διάρκεια της εγκυμοσύνης αρχίζουν τα σκαμπανευάσματα μέχρι να διαμορφωθούν στις κανονικές τιμές προ εγκυμοσύνης. Αυτό συνοδεύεται με αλλαγές στη διάθεση, ψυχικές εναλλαγές, και σε σπάνιες περιπτώσεις μπορεί να οδηγήσει ακόμη και σε επιλόχια κατάθλιψη.
Ε. Η αμέλεια της περιποίησης του εαυτού σας. Η πιτζάμα και η παντόφλα γίνονται τα αγαπημένα σας ρούχα. Δεν περιποιήστε τον εαυτό σας όπως πριν, και τα άνετα ρούχα για μέσα στο σπίτι σας παρηγορούν για τα παραπανήσια κιλά της εγκυμοσύνης. Η αποχή απο προσωπικές εξόδους για διασκέδαση, ιδιαιτέρως απο εξόδους βραδυνές ειναι δεδομένη, και η ζωή στο πλανήτη της πάνας σας έχει κυριεύσει!

Πραγματικοί τρόποι για να χάσετε τα κιλά της εγκυμοσύνης.

Καταρχάς δε θέλει πανικό και βιασύνη! Για να αρχίσετε γυμναστική ή για να ακολουθήσετε συγκεκριμένη διατροφή θα πρέπει να έχετε τη σύμφωνη γνώμη του γιατρού σας. Η υιοθέτηση ενος τέτοιου προγράμματος θα εξαρτηθεί απο το τρόπο που γεννήσατε, φυσιολογικό ή καισαρική. Συνήθως χρειάζονται 4 με 8 εβδομάδες για να μπορέσετε να ξεκινήσετε συστηματική γυμναστική.
Ο Θηλασμός αδυνατίζει! Όταν θηλάζετε ο οργανισμός  σας καταναλώνει περίπου 500 θερμίδες τη μέρα, ενώ οταν είσασταν έγκυος ο οργανισμός σας είχε ανάγκη απο 300 θερμίδες. Δεν πρέπει να κάνετε διάτα ή να χάσει η διατροφή σας όλες τις σημαντικές θρεπτικές ουσίες για να μπορείτε να παράγετε καλής ποιότητας γάλα για το μωρό σας.
Απλά θέλει προσοχή να μη το παρακάνετε στο φαγητό... επειδή θηλάζετε. Επίσης αν θέλετε να ξεκινήσετε να γυμνάζεστε με ασκήσεις μέτριας έντασης ο θηλασμός δε σας το απαγορεύει.
Κρατάτε ημερολόγιο και βάλτε το πάνω στο ψυγείο, ή σε σημείο ορατό μέσα στη κουζίνα! Καταγράφετε το φαγητό που καταναλώνετε ημερησίως και τις ασκήσεις που κάνετε καθημερινά. Αυτό θα σας βοηθήσει να πειθαρχήσετε περισσότερο στις επιλογές της διατροφής σας.
Καταναλώνετε ισορροπημένα γεύματα. Φρούτα και λαχανικά σε καθημερινή βάση, άπαχο κόκκινο κρέας δύο φορές την εβδομάδα, δύο με τρεις φορές την εβδομάδα κοτόπουλο ή ψάρι, είναι απαραίτητα για τον οργανισμό σας. Προτιμάτε τα δημητριακά και τις τροφές ολικής άλεσης. Είναι ιδανικά για τη περίπτωση της δυσκοιλιότητας που μπορεί να αντιμετωπίζετε, ειδικά αν έχετε γεννήσει με καισαρική. Πίνετε 10 με 12 ποτήρια νερό ή αφεψήματα.
Τρώτε συχνά και μικρά γεύματα. Αυτό δίνει ενέργεια στον οργανισμό, καύσιμα για να ανταποκριθεί στη δύσκολη καθημερινότητα σας σε αντίθεση με τη πρακτική του ενος μόνο μεγάλου γεύματος την  ημέρα, που μπλοκάρει τον οργανισμό και αποθηκεύει λίπος.
Κάντε ‘δημιουργική’ γυμναστική στο δρόμο ή στο σπίτι. Η επίσκεψη στο γυμναστήριο δεν είναι υποχρεωτική για να βρείτε τη φόρμα σας. Μπορείτε όμως να παίρνετε το μωράκι σας στο καρότσι και να βγαίνετε καθημερινά για βόλτα. Αυτό θα κάνει καλό σε εσας και στο μωρό σας. Επιλέξτε μια διαδρομή ευχάριστη και ακολουθήστε την. Στην αρχή για 15 λεπτά, αργότερα για 30΄και αργότερα για 45΄. Προτιμήστε τις πρωινές ώρες για τη βόλτα, γιατί πιθανώς αργότερα μέσα στη μέρα θα  έχετε κουραστεί απο τις υποχρεώσεις. Μπορείτε αντί για το καροτσάκι να πάρετε εναν μάρσιπο για το μικρό σας. Όσο το μικρό σας θα μεγαλώνει και θα βαραίνει, θα αυξάνει και σε εσάς ο βαθμός επιβάρυνσης για ακόμη πιο αποτελεσματική γυμναστική.
Το περπάτημα κάνει πάρα πολύ καλό στον οργανισμό σας. Καταργήστε το αυτοκίνητο για αποστάσεις σχετικά κοντινές και σε ένα μήνα θα δείτε τεράστια διαφορά στο σώμα σας και τη διάθεση σας.
Στο σπίτι πάρτε DVD με πρόγραμμα ασκήσεων αναπνοών, yoga, και αργότερα αεροβικής γυμναστικής. Ξεκινήστε με 10 λεπτο πρόγραμμα για 3 φορές την εβδομάδα, βάλτε το μικρό σας να σας.. απολαμβάνει, κι αν θέλετε μεγαλύτερη συγκέτρωση καντε γυμναστική μόλις το βάλετε για έναν μεσημεριανό υπνάκο.
Επιδιώξτε να βγαίνετε τουλάχιστον 1 με 2 φορές έξω με το σύντροφο σας ή με φίλους. Περιποιηθείτε τον εαυτό σας ντυθείτε όμορφα..και βγείτε έξω. Πολλές από εσάς παραπονιούνται ότι δεν έχουν ρούχα να φορέσουν. Τα ρούχα πριν την εγκυμοσύνη δε σας χωράνε, ενω η γκαρνταραρόπα σας έχει μόνο ρούχα εγκυμοσύνης. Αγοράστε μερικά καινούργια κομμάτια, ή μεταποιήστε κάποια ρούχα της εγκυμοσύνης, και στολίστε τα με αξεσουάρ όπως ζώνες, μεγάλα κολιέ κ.λ.π.
Τοποθετήστε την αγαπημένη φωτογραφία του εαυτού σας πάνω στο ψυγείο σας. Ξεχάστε τις σταρ του Χολιγουντ, που βγαίνουν απο το μαιευτήριο τόσο αδύνατες λες και άλλη γέννησε το δικό τους παιδί. Ο σκοπός σας είναι να βρείτε τον δικό σας αγαπημένο εαυτό.
ΠΡΟΣΟΧΗ: Μη βάζετε ακατόρθωτους στόχους, κι αν μέσα σε αυτή σας την προσπάθεια κάπου ξεφύγετε δε πειράζει. Αρκεί να βρείτε σύντομα και πάλι το ρυθμό σας, ώστε να χάσετε αργά, με υγιή τρόπο τα κιλά της εγκυμοσύνης σας. Το σημαντικό είναι να μην εγκαταλείψετε τον εαυτό σας.
πηγη:http://www.babyonline.gr/gynaika/omorfia-fitness/pote-tha-xwresw-sto-agapimeno-tzin

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...