.

...
Σχόλια-επικοινωνία:gunaikablogspot@gmail.com



...

Πέμπτη, 15 Μαρτίου 2012

Υγιεινή διατροφή για έναν υγιή οργανισμό


Πολλοί άνθρωποι όταν ακούν τον όρο υγιεινή διατροφή, έχουν στο μυαλό τους αδύνατα μοντέλα να περπατούν στη πασαρέλα κατά τη διάρκεια ενός διαγωνισμού. Αυτό εννοείται πως είναι πολύ μακρυά από το τί σημαίνει υγιεινή διατροφή  στην πραγματικότητα.

Κάποιος δεν είναι απαραίτητο να είναι τόσο αδύνατος ή να υποσιτίζεται προκειμένου να ακολουθήσει μια υγιεινή διατροφή. Δεν είναι επίσης αλήθεια ότι πρέπει να σταματήσει να τρώει αγαπημένα του φαγητά επειδή απλά ακολουθεί το πρόγραμμα κάποιας συγκεκριμένης δίαιτας που τα αποκλείει. Είναι βασικό να εξασφαλίσουμε στο σώμα μας τα απαραίτητα στοιχεία και συστατικά που χρειάζεται για να λειτουργήσει σωστά ώστε να έχουμε την απαραίτητα ενέργεια, χωρίς να χρειάζονται υπερβολές.
Ο κύριος σκοπός της υγιεινής διατροφής είναι ένα δραστήριο και υγιές σώμα ικανό να  καταπολεμήσει τυχόν ασθένειες. Αυτό σημαίνει ότι θα πρέπει κάποιος να ακολουθεί μια καλά ισορροπημένη διατροφή και να αποφεύγει να τρώει ορισμένα τρόφιμα σε υπερβολικές ποσότητες. Θα πρέπει να ξεκινήσει την εκμάθηση των βασικών στοιχείων για υγιεινή διατροφή, ώστε να κάνει τα πάντα σωστά. Μια υγιεινή διατροφή μπορεί να βοηθήσει στη αποφυγή από ασθένειες όπως υψηλή αρτηριακή πίεση, ο διαβήτης και καρδιακά νοσήματα ενώ ταυτόχρονα να ενισχύει τη μνήμη, το επίπεδο της ενέργειάς σας και βοηθά παράλληλα να διατηρηθεί η καλή διάθεση κατά τη διάρκεια της ημέρας παρόλο το άγχος και το στρες της καθημερινότητας.
Η υγιεινή διατροφή προϋποθέτει ισορροπία στη διατροφή, μια διατροφή που περιλαμβάνει διάφορα τρόφιμα, όπως οι υδατάνθρακες βιταμίνες, φυτικές ίνες, λίπος, πρωτεΐνες και μέταλλα σε όλα τα γεύματα. Αυτό θα πρέπει να ξεκινάει από το πρωινό και να μοιράζεται στα υπόλοιπα γεύματα μέσα στη μέρα. Να θυμάστε ότι «είμαστε ότι τρώμε» και κατ’επέκταση ζούμε ανάλογα με το τι τρώμε επίσης.


LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...