.

...
Σχόλια-επικοινωνία:gunaikablogspot@gmail.com



...

Τρίτη 21 Ιουνίου 2011

Ψάχνοντας την ευτυχία...από την Katia

Συχνά πυκνά αγοράζω βιβλία ψυχολογίας του τύπου :  ''Πώς να βρείτε την ευτυχία'' , ''Δέκα τρόποι για να γίνετε ευτυχισμένοι'' , κ.α.
 Τόμοι ολόκληροι με διάφορες συνταγές πετυχημένες και μη , πλημμυρισμένες με εμπειρίες και με απόψεις διαφόρων ανθρώπων που ψάχνονται λίγο παραπάνω από το συνηθισμένο.
Μήπως στο τέλος αν ψάχνεις πολύ κάτι το χάνεις; Αναρωτιέμαι σιωπηλά.

Και ξαφνικά...αισθάνομαι ευτυχισμένη...έτσι απλά...χωρίς να το σκεφτώ, χωρίς να το επιδιώξω.
Νιώθω το δροσερό αεράκι να μου χαιδεύει το πρόσωπο, βουλιάζω το σώμα μου στην τεράστια πολυθρόνα και μυρίζω το καλοκαίρι.
Σκέφτομαι τους ανθρώπους που αγαπάω και που τόσο απλόχερα μου χαρίζουν στιγμές ανεμελιάς και αισιοδοξίας.
Σκέφτομαι πόσο τυχερή είμαι που έχω την υγεία και την ελευθερία μου.
Ονειρεύομαι με τόλμη και με θάρρος όλα αυτά που θέλω να ζήσω.
Ρουφάω την κάθε στιγμή και προλαβαίνω να την ζήσω προτού αυτή να γίνει ανάμνηση.
Απολαμβάνω το παγωμένο καφεδάκι και κουρνιάζω σαν γατούλα στην αγκαλιά του αγαπημένου μου...
Τελικά ίσως να μην είναι τόσο δύσκολο να είναι κανείς ευτυχισμένος...
Τελικά ίσως το μόνο πράγμα που πρέπει να κάνει κανείς είναι...να το επιλέξει...
Katia

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...